måndag 29 september 2008

Like a virgin

Idag fick jag min efterlängtade Glasvegas tygkasse och imorgon åker till Norrköping för att delvis hälsa på min bror som fyllt år och delvis för att utforska staden/byn.
Åka tåg hör hösten till, se det orangerödgula landskapet svischa förbi fönstret värmer mig ända in i själen speciellt när jag vet att resan är över på mindre en 2 timmar.

Resten av semsterveckan ska jag köpa ett par svarta seglarbyxor och äta en kebab för första gången. Word on the street är att Palmyra i Årsta har dom bästa, det kan tyckas lite långt att åka för en kebab men man vill ju att ens första gång ska vara perfekt.

Dagens låt:
Darren Hayman-"Out of My League"

4 kommentarer:

Anonym sa...

ryktet om palmyra har nått även mig. har inte varit där, men kan rekommendera folkets kebab på folkungagatan.
nu blev jag hungrig.

Anonym sa...

är du sjuk? har du aldrig ätit kebab? herregud, 70% av min diet består av kebab.

Alla smutsiga detaljer sa...

Jag har varit i Palmyra

rocky sa...

aenima
jag vet, men jag har inte känt någon större dragningskraft till kebab förrns i lördagsnatt då några ryssar åt det på tuben. Det luktade så gott...