lördag 6 september 2008

disease inside

Som bekant är jag inte så frisk som jag önskar att jag vore, vissa vardagssituationer vore så mycket lättare att hantera då.
Ett exempel:
I torsdags var så laddad, jag skulle pröva nya McFeast bacon på fältan. En behövlig fettbomd när jag skulle jobba i över 10 timmar. Jag gjorde min beställning pillade bort tomaterna och blev lite fundersam över att jag inte så någon bacon men tänkte att den kanske låg på botten brödet. Efter ett par tuggor hade jag inte känt smaken av något bacon men det hettade lite i gomen istället. Med halva hamburgaren kvar och en närmre titt på kartongen ser jag att jag fått en McFeast chilli som inte alls var god. För kladdig och saggig. Men eftersom jag är en idiot sa jag inget. Jag åt upp 75% och skämdes.
Det är inte första gången som Fältans McDonalds ställer till det, jag fick ju en rå burgare en gång som jag också åt upp. Jag vågade inte säga något då och jag var lika tyst nu i torsdags.

Dagens låt:
the Cramps-"Caveman"

6 kommentarer:

Sånger från nedre botten sa...

Tyvärr känner jag igen mig. Tränar fortfarande på att säga ifrån, när det gäller mina egna intressen. Men när jag väl gör det känns det ofta bra efteråt och inte alls så kladdigt och gnälligt som jag förestälde mig att det skulle bli innan.

Alla smutsiga detaljer sa...

Nä, seriöst. Nu blir jag orolig. Konsumentmakt! Klart man måste säga ifrån. Skulle aldrig falla mig in att vika undan när det gäller grejor jag betalat för.
Skärpning!

Jah Hollis sa...

Stäm dom dj-vlarna!

rocky sa...

det är inte så lätt att säga till framförallt när man redan ätit merparten av burgaren, och redan skäms för att är en slacker tjockis som äter på Donken.

Anonym sa...

jag har klagat så mycket på dem så att jag har dåligt samvete. mcdonalds i fältöversten och paralympics ligger i topp på listan över orsaker till att jag kommer brinna i helvetet.
men när man klagar får man ju alltid bonus som extra pommes eller extra hamburgare. som de säkerligen spottat i, men varför skulle jag bry mig om det. deras köttfärs är ju ändå typ 50% tjursperma.

rocky sa...

jag kommer att brinna i helvetet för att jag har lagt krokben för barn...