fredag 19 september 2008

Back in black


I mitt segerrus över en bra klippning utan en massa velande glömde jag helt bort Vice skiten.
Så nu sitter jag här med en schysst asymetrisk klippning (kort på ena sidan långt på andra) som skulle få Phil Oakey att gråta blod. Det är som en hockeyfrilla fast på sidan. Business on the left party on the right.
Denna höst kommer att gå i synth och industrins tecken, det ska vara svart, svart i själen som Glasvegas och för att runda av det hela, ett par svarta lackkängor.
Stilförebilder: Blixa Bargeld, James Allen och Phil Oakey.

En jävla massa dravel som kan sammanfatts med att jag är nöjd över min klippning och kommer att vara svartklädd i höst som jag mer eller mindre är varje årstid. Hösten är utan tvekan den bästa årstiden.

2 kommentarer:

Anonym sa...

posta frisyrbild!
för övrigt låter det med att gå i synthens tecken inte helt fel.
gör det själv, året om. svart svart svart och åter svart.

nästa månad ska jag försöka få ihop mina musikintresserade vänner och knäcka er på popquizzen.
faller allt på plats så kan jag bli farlig.

rocky sa...

altså det är mer en husmanssynth frilla.

Ok, bring it! Jag kan var farlig för jag har semster då och kan vara överladdad. Men allt handlar ju om vad man får för quiz. Min placering har varierat från 25-5.