måndag 22 september 2008

there's a star on the horizon

Sista arbetsveckan innan semestern är nu påbörjad, dessvärre jobbar jag i helgen och hittills har ingen varit intresserad av att ta mitt söndagspass. Så nu har jag ett par timmars arbetsdag på tisdag (8-12 inventering) och efter det är det bara 4 dagar kvar sedan är jag ledig i 2 veckor. Det känns välbehövligt speciellt med tanke på att jag förmodligen fick någon mild form av panik ångest igår (tryck över bröstet, andningssvårigheter och smärre skakningar). Och vad är inte det bästa botemedlet mot det om inte 2 veckors alkohol intag och förmodligen en tur i en labyrint, på Olles begäran.

Om jag ändå kunde få bort söndagen på något sätt...

Dagens låt:
the Go Go's-Vacation

3 kommentarer:

Culkin sa...

Alkohol och panikångestattacker måste ju vara en skitbra kombination.

Labyrinten lär ju däremot vara grym, om jag bara kunde komma ihåg vart den nu var.

Sånger från nedre botten sa...

Instämmer med föregående talare, som det heter på svenska. Ångest och alkohol är en skitkass kombination, liksom en rad andra droger. Av egen erfarenhet vet jag att självmedicinering sällan funkar, utan leder bara till än jävligare ångestattacker. Så skippa borsten och och gå vilse med din älskade i stället.

/Preacherman

rocky sa...

Inte alkohol på det sättet, utan passa på att gå ut och ha kul med min älskade precis som vi gjorde förra oktober.