tisdag 10 juni 2008

this womans work

En aktiv måndagskväll, känns som jag gjorde mer den kvällen än vad jag gör under en vanlig vecka.
Boule och TP.
Att jag inte är så strålande på boule visste jag redan men det gick bättre än väntat. Men mitt nederlag i TP har jag svårt att släppa. Jag fick fel frågor, helt omöjliga frågor, tärningen hatade mig och när jag tagit alla tårtbitar fortsatte jag att gå runt spelplanen istället för "hem".
Det känns tungt.

Nu har jag skickat ett mejl till Pågen där jag klagar på att två av åtta crèmemuffins saknade själva crèmen.
Jag väntar på min ersättning. Om jag nu får någon, jag har ju ätit upp alla. Men de är inte omöjligt, jag minns en snubbe på whoa som fick en massa glasscheckar av GB för att hans Twister saknade pinne.

Dagens låt:
Kate Bush-"Wuthering Heights"

Inga kommentarer: