söndag 8 juni 2008

only dancing

Det var verkligen något utöver det vanliga på Yvonne igår och nu menar jag inte bara själva framträdandet. Det var någon slags elektricitet i luften, spänd förväntan och folk som frågade när dom skulle gå på. Det var glädje, ren glädje och kärlek och nu menar jag inte snubben i wct-jacka som försökte få till det med mig flertalet gånger, trögare människa får man leta efter. Han blev utkastad till slut. Om jag ändå vore ett "riktigt fan" som och inte bara var insatt på "True Love" skivan. Det fanns stunder då jag kände mig som en parasit och sög åt mig andra människors känslor, jag fördrar att kalla mig för kameleont. Jag är så anpassningsbar. Men det var länge sedan som jag känt mig så älskad i en folmassa. Tack till Eskilstuna tjejerna för att jag fick vara med och leka. Detta väger upp alla gånger jag inte sett Strip Music. Allt hade byggts upp till detta.
Att jag sedan var lite för full kan ha påverkat mitt omdömme. Att ta av sig BHn på vägen hem bara för att bådade inte gott inför dagen efter som innehöll jobb. Jag tackar min lyckliga stjärna för att jag fortfarande är ung och återhämtar mig som skumgummi.
Jag lagade en brakmåltid till mig själv bestående av fiskpinnar och stuvad spenat, ett bättre alternativ till bakispizzan.

Dagens låt:
Sonny Burgess-"Red Headed Woman"

(det hade varit lämpligare med en Yvonne låt men jag är mer rock'n'Roll än så, Bitches)

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag missade det hela. jag kommer gråta i ett år framåt. mina loveonce som jag nästan dyrkat i tolv år och jag missar skiten.
kommer fan aldrig förlåta mig själv eller min ekonomi.

rocky sa...

Nu får jag dom där parasit känslorna igen, du hade ju mer rätt att vara där än mig. Men grymt var det.