tisdag 3 juni 2008

the hymn for the postal service

För ett tag sedan (snart 1 1/2 vecka) beställde jag lite grejer från forever 21 men det var först i går som jag upptäckte att jag kan följa paketets väg på usps hemsida. "Your item cleared customs at 10:44 AM on June 2, 2008", det känns nästan som om jag är med i Bram Stokers Dracula när hjärntrusten skickar telegram över London och meddelar att dom har förstört si och så många kistor. Det är spännande att leva i informations åldern.
Men nu till mina grejer, jag hinner alltså få det innan midsommar men förmodligen inte i morgon vilket är lite synd. Jag ångrar att jag inte beställde den där bikupeväskan i rotting.

Pollenhelvetet sätter sig i huvudet, det är tungt, tyngre än en bakfylle skalle.

Dagens låt:
the Shirelles-"Soldier Boy"

2 kommentarer:

Alla smutsiga detaljer sa...

Min fråga är, med tanke på Blondinbellakonversationen tidigare, är du nu sponsrad av UPS eller Forever 21 för det kan ju knappast vara posten som inte finns längre (snart).

rocky sa...

I wish, då hade jag sluppit den där jäval tullavgiften på 300 spänn.