onsdag 11 juni 2008

he put the hurt on me but you could be my remedy


I morgon kräver jag upprättelse för min TP "förlust". Det är popquiz och jag hoppas att många är nere och bevakar Hultsfred, så om det vill sig rätt tar vi oss kanske in på topp 10. Man kan aldrig veta hur det kommer gå eftersom det alltid är olika som gör quizet. Det är precis vad jag behöver nu, ett avbrott från dennna folksjukdom som kallas fotbollsfeber. Jag skriker och hejar endast på mig själv för det är jag värd.

Dagens låt:
the Shirelles-"You Could Be My Remedy"

4 kommentarer:

Sånger från nedre botten sa...

Jag hejar också på dig. Och på Tyskland och Italien till final. För det har jag tippat. Och lite på Frankrike, av historiska skäl, en del på Portugal för att de lirar så snyggt. Och på Sverige för att de alltid är underdogs. Men idag håller jag som sagt på dig.

Alla smutsiga detaljer sa...

Och jag håller med Sånger - utom finaltipset eftersom jag inte vill se någon av de bägge där men absolut Portugal!

Härligt, så fick vi lite fotbollsfeber här också.

Vinn quizet nu då!

rocky sa...

Det var första och sista gången fotboll beträdde tröskeln till min blogg.

Sånger från nedre botten sa...

det var faktiskt du som började...