söndag 7 oktober 2007

the phone isn't broke, she just isn't phoning you.

Bakfylle TV utan bakfylla, och bakfylle ångest även det utan bakfylla också.
Är det bara jag eller blir Idol bara sämre och sämre och mer pinsamt efter varje säsong?
Början när alla skulle presenstera sig var riktigt jobbig, det kändes som något utdrag från showerna som sattes upp i aulan när man gick i gymnasiet. Med Peter Jihde som lärare, förlåt jag menar program ledare. Det funkar inte alls.

Jag nojjar mig över fotot, jag hoppas att jag blev så dålig så att det inte går att använda. För jag vet ju hur jag är. Jag hånar folk utan några hinder och om jag gör det så varför skulle inte andra bgöra det.

Jag hatar spam kommentarer, det inger falska förhoppningar. "Oh en kommentar vem kan det vara ifrån och vad säger dem?". Bara reklam.

igår jämförde jag Darren Hayman med Bob Dylan.
Dagens låt:
Hefner-"The Love is Gone"

Inga kommentarer: