tisdag 9 oktober 2007

Liars beware.

Jag kommer nog aldrig att ha vänner och jag vet inte om det är så att jag vill.
Jag gillar at vara ensam, jag gillar mig bättre än någon annan (Olle borträknat men duh!).
När jag stänger med folk som bor längs samma lnije brukar jag hitta på lögner för att få åka själv.
Att jag ska träffa Olle vid centralen tex. Då går jag av där och byter till Hagsätra tåget, jag sätter mig alltid längst bak för att garantera att ingen ser mig. Idag så sa jag att jag skulle handla mat. Jag väntade någon minut ochs edan gick jag ner i tunnelbanan och var då garanterad ensamhet.
Jag behöver min för mig själv då jag lyssnar på musik, jag vill inte sitta och småprata om saker jag inte bryr mig om. Jag är en ensamvarg och världens bästa lögnare.

Dagens låt:
Richard Hell & the Voidoids-"Liars Beware"

Inga kommentarer: