måndag 22 oktober 2007

anticpating nothing

"It's a blog about NOTHING!"
Inget händer här, jag har inga intressanta tankar, jag gör inget. Inget händer.
Jag lär mig räkna kassan på jobbet, jag gjorde ett riktigt fint rea fynd på H&M (klänning med fickor för 49.50) och fick tag på en trikåkjol med hög midja på Gina tricot (hur gör dom för att få allt att se så billigt ut?). Jag har fina kläder och ingenstans att gå, jag har en fin svart cardigan med silverprickar och en ny fin fjädergreja till håret som jag gjort själv.
Det blev ju inget Ace i lördag, jag var alldeles för sliten så jag och Olle kollade på "Anchor man" och åt Sandwich pepparkaka. Förmodligen blir det Baba Sonic på onsdag för vad gör man annars.

Jag håller på att fixa katt!

Dagens låt:
Depeche Mode-"Nothing
"

1 kommentar:

Anonym sa...

katt, åh, jag blir avundsjuk. vill också ha en, jag tror att det mest är själva kattlådan som håller mig tillbaka egentligen.