lördag 6 oktober 2007

Frustration

Jag var hos pappa i Vallentuna idag och kände mig stressad när jag åkte hem. Skulle jag hinna hem och fixa till mig inför kvällen? Jag ska möta Olle kl 19 och var hemma ca 17.30. Kände mig jätte stressad men nu är jag klar, jag var typ färdig kvart i. Hår, smink, jag har för mycket eyeliner, om det nu finns något som att ha för mycket eyeliner (en helt retorisk fråga). Kläder hade jag bestämt i förväg , french maid i svartvitt med en matchande fjäderkam i håret som jag gjort själv. Jag är helt tömd på krafter, jag darrar lätt på handen. Hungrig är jag också har bara ätit frukost och fikat lite hos pappa.
Jag kommer krasha.
Om detta nu händer har jag tagit en "före"bild på mig så jag kan få det bekräftat att jag faktiskt lyckats kirra en riktigt sammanhängande stil. 80-tals french maid.
Lyssnar på OMD, Human League och Depeche Mode.

Dagens låt:
Softcell-"Frustration"

Inga kommentarer: