onsdag 3 oktober 2007

"I will not weare the ribbon"

I den analkande helgen kommer vi att få storfrämmande på jobbet pga rosa bandet skiten.
KändislördagenDet är så hyssj hyssj så, jag får inte säga vem det är som kommer dit pga att det kanske utbryter tumult med skrikande fans. Jo det är ju visserligen möjligt, våra kunder är ju över 30, patetiska och har en total avsaknad av smak när det gäller musik. Men jag tror nog ändå att han överskattar sig själv något enormt.
Vi ska tom ha en extra vakt pga av denna "kändis":
Då tycker jag att vi startar gissningsleken med att jag yppar några ledtrådar:
"JC rock"
pluffsig
Svart hår i en frisyr som för tankarna till en tallkotte.
Norrland
Fanskarans snittålder ligger nog runt 30+
Har varit en deltagare i en viss "såpa" som är högaktuell just nu i en kanla som tillhör basutbudet.
Verkar gilla att prata om sitt skrev.

Fan vad glad jag är att jag är ledig i helgen. Det här med rosa bandet är jobbigt nog. Jag tänker bara på Kramer "I will not weare the ribbon". Jag har svårt för välgörenhet som det är men, rosa bandet är fan för mycket. Det är så smaklöst. Rosa över allt och tuttar på varenda tidning. Att man ska stoltsera med att man ger pengar till välgörenhet. Smaklöst och lite kapitlastiskt, allt går att sälja och allt är till salu.
Nä, inget rosa för mig. Nu har jag blekt håret och jag är redo för en helg i vinets tecken. Skål!

Dagens låt:
Wire-"Pink Flag"

1 kommentar:

Anonym sa...

ä dä idol-markus?