söndag 7 oktober 2007

En dåres försvarstal

Jag var på väg att backa ur idag, fick så jävla ont i levern. Det blev en kompromiss: inget drickande.
Vi tänkte hyra film och äntligen sno flaggan från Berlin Video, men tänk vilken besvikelse när jag såg att flaggan redan var stulen. Istället var dörren öppen och jag såg metervis med porr.
Jag fotade.
Metervis med porr
Berlin Video utan O. O:et slet vi bort i frustrartion i vintras eftersom flaggan inte fanns då heller, men pga att det var stängt

Jag blev fotad på Ace. det måste varit en dålig kväll om man väljer att fota oss två. Riktigt dålig om man är påväg att göra det 2 gånger. Jag hoppas verkligen att bilderna inte läggs upp. Jag blir så dålig på kort som andra tar.
Såhär såg jag egentligen ut ikväll.
Ja det blev en tidig kväll, men jag vann 20 spänn. Jag gissade på att några snubbar älskade Babyshambles och mycket riktigt. När "delivery" kördes var dem de enda som dansade och spelade typ luftgitarr.
Ace är inte riktigt lika bra längre. "it's the end of an era" inte riktigt men lite sorgligt.
Fast så länge Olle är med får jag iaf skratta.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

Anonym sa...

ni är med i ace myspaceblogg, hähä!