söndag 7 oktober 2007

I was stocking shelfs but I was happy

Söndag, underbara söndag.
Flippade pankakor till middag, jag flippad dem i luften och spelade Motown Junk så högt det gick. Jag kände mig ganska lugn och tillfreds med mig själv-
För att runda av dagen på bästa möjliga sätt innan Olle kommer hem, David Gahan i svarta kallingar. Ja jag kollar på 101, underbart i alla lägen. Jag älskar verkligen Depeche Mode och Martin Gore i synnerhet. Magen, det träffar mig i magen, på både gott och ont..
Jag älskar det.
En ny fjäderkam med svarta fjädrar den här gången. Jag kan inte hjälpa det men jag tycker att jag är så begåvad. Den som jag gjort nu har också fjädrar från pärlhöns, alltså prickiga fjädrar. Underbart.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se