lördag 20 oktober 2007

I've got your back

Jag hade det skitbra igårkväll, Pulp, DM och Pet Shop Boys på raken gör mig glad och nöjd. Och Jonas Game också. Det var bra upp till en punkt. Man kan inte inleda kvällen med att ge mig konstiga obehagliga komplimanger för att sedan sägga att jag är dålig för Olle. Thomas är ett jävla praktarsle och jag har en riktigt god jävla lust att sparka honom HÅRT i skrrevet. Fast vad fan ska man lyssna på alkis för. Dricker man 20 öl på en kväll utan att bli full, och det farje gång man dricker så är man snart alkis. Om man dessutom köper 2 öl i baren för att svepa den en där är man också alkis. Är man en alkisk som dessutom ser jävligt pluffsig och uppsvälld och och gillar babyshambles bättrre än Libertines är man utan tvekan en jävla hashrökande idiot. Jag hatar honom. Thomas du är en jävla skit. Jag borde skriva hans efternamn, men risken finns ju att han googlar sig själv och han är fan inte välkommen till min frizon. JAg är så jävla bitchin och han är inte det. Tur att Olle backar.

Dagens låt:
Bauhaus-"Crowds"

Inga kommentarer: