tisdag 30 oktober 2007

I´ll teach you how to stunt

Jag har handlat på Monki för första gången, det är något med den butiken som väcker en slags aversion. Jag kan inte riktigt sätta fingret på det men varje gång jag går in i någon Monki butik så blir jag irriterad. Att jag jämt snubblar på kanterna och tror att speglar är en fortsättning på butiken kan ha en viss del i det hela. Instinktivt känner jag att jag inte vill sponsra det hela, men ser man ett par vita sneakers med silver detaljer för 250 spänn är det bara att underkasta sig. Skitsnygga är dom och jag kan leka hiphopare, vi (moi+ Olle) har redan hunnit sjunga G Unit-"Stunt 101". Nästa anhalt blir nog "Window Shopper", och detta skrivs i samma stund som jag lyssnar på OMD-"Georgia". Det är nog lika bra att jag erkänner att skorna ska användas till en stickad silverklänning med pliseringar, jag är inte så street.

Olles semester är över och jag är ensam igen, konsekvensen av detta blir nog flera inlägg per kväll/dag eftersom jag inte har någon annan att ventilera mina idiotiska tankar med. Som vanligt alltså.

Kvällens låt:
OMD-"Souvenir"

Inga kommentarer: