torsdag 11 oktober 2007

Ho down.

Igår kväll var jag busy busy. Släkträff, horor, Stureplan, BD och stöld i en härlig blandning.
Det låter väl roligare och fräckare än det gentligen var men jag är nöjd. Föst var vi och åt middag hemma hos Olles föräldrar, det är otroligt skönt att man har känt dem så länge och att jag började när jag var så ung. Annars skulle man vara tvugna att uppföra sig, det är lite som min extra familj.
Efter det åkte vi in till stan och satte oss på sunkhaket Soft kök och bar. Billig dricka med en slående utsik över Malmskillnadsgatan. När vi suttit där en stund lägger Olle märke till ett gäng tjejer som står i ett gatuhörn, dom måste vara horor för annars står man inte där så länge utan att göra något. Och mycket riktigt, när män gick förbi så försökte de unga damerna få chans att visa vad dem går för. Det gick väl lite trögt i början men tillslut blev en blond tjej upphämtad i en bil. En kvart senare var hon tillbaka och letade kunder igen. Jag vet att det är väldigt oetiskt men jga blev så uppspelt av att se riktiga horor, jag har aldrig gjort det förr. Jag fotade dem, jag är en dålig människa men jag ska dit ikväll igen på en promenad.
Jaja, SpyBar kan jag både ha och mista. Det funkar väl om Daniel Öhrn spelar. Det kändes bara bisarrt när det tillslut spelades "I'll Be Gone" och jag hytte med näven pekade och skrek. Vi fick danskompisar, och om jag hade haft social kopmetens hade jag kanske kunnat få vänner också. men dem var trevliga grabbar från utsocknes. Jag vet inte riktigt om Engelbreckts rummet är direkt dansanpassat, men det verkade inte bekomma mig igår.
Påväg hem på biblioteksgatan kom jag över både DN och SvD, jag försökte rycka ner ett rosa band men jag var för kort. Vaknade nu 10.40 av att det sprängdes i berget utanför.
När jag får min bluetooth att funka ska jag lägga upp mina bilder.

Dagens låt:
Strawberry Switchblade-"Little River"

Inga kommentarer: