torsdag 28 februari 2008

Question?

Tänkte att jag skulle vinna biljetter till p3 Live med Pascal i studion. Jag trodde att tävlingen skulle innefatta något slags lotteri eller en fråga. men istället skulle jag ställa en fråga. Då blev det genast mycket jobbigare. Vad fan ska man fråga? Hur går det med biologin och hur pluggar man sådant? Var får man tag på Isaks bok om man inte vågar fråga tanterna på Akademibokhandeln?
Nä någon måtta får det vara. Det räcker med att jag ska se dom på Debaser på fredagen (14 mars) trots att jag ska upp tidigt och jobba på lördagen. Jag ska göra det även om Olle inte får ledigt. Jag har gått dit själv en gång till och jag kan göra det igen. Hoppas jag. Pascal är nästan lika viktiga som Darren Hayman, Nästan.

Dagens låt:
the Go Go's-"Our Lips are Sealed"

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan! Vi (Pascal och Novoton) hade faktiskt tänkt att bjuda in dig och din kompis till P3 Live Session hur som helst så du behöver inte komma på nån fråga ;-). Maila till info[at]novoton.se så ska vi se till att ni hamnar på listan till publiken. Vi vill ju självklart ha våra favoritfans på plats för en sån grej. Hälsningar, Novoton