onsdag 13 februari 2008

If you clap your hands with your headphones on I feel the beat and try to clap along

Mina nya lurar har pajat, mina ipodlurar för 329 spänn som jag köpte för senaste lönen. Mina som jag hade innan höll i ca ett och ett halvt år. Jag borde göra en reklamation men jag har kastat både kvitto och kartong. Där fick jag för att jag försökte vara ordentlig och städa undan min skit.
Det är den vänstra luren som skorrar, jag kan inte ens lyssna på mjuka fina Hefner utan att det sprakar i örat och Darren Hayman låter som en skåning. Det är fan inte rätt. Om jag inte vore så jäkla socialt handikappad borde jag gå och be att få ett nytt par. Vid sådana här tillfällen önskar jag att jag hade en personlig assistent som skötte såda saker som jag är oförmögen att ta tag i.
Som tröst köpte jag ett linne. Jag har en osund fixering vid french maid outfits. Det är det där strikta mot det mjuka och det svarta mot det vita. Inget snusk. Eller "no fucking just kissing" för att citera Hefner.

(jag vet att val av bild är tom med lågt för att vara jag men det var den enda bild med en french maid uniform som inte var kinky, och jag skrattade ymningt åt den)

Dagens låt:
Shy Child-"Break Yor Neck"

Inga kommentarer: