fredag 22 februari 2008

No one else could be at better friend to you than me

Planerna för kvällen var att vi skulle dricka vin och köra ett drinking game till På spåret, vi spolade drinking gamet. Det kändes svårt att genomföra, när är det en ordvits eller bara en göteborgsvits? räknas slangen som Hoa Hoa använder som svordommar?
Ost, vin och chillinötter följt av TP som alltid bär med sig svordommar och smärre utbrott (jag vann som vanligt). Allsång till Bowies "Rock 'n' Roll suicide" och ibland så är jag helt säker på att jag befinner mig i Sveriges bästa förhållande. De gånger som jag inte är så säker är när Olle pratar om friidrott och OS. De gånger jag är säker är när han skrattar åt mina tvivelaktig skämt som kan vara kränkande för både kvinnor och invandrare. Om det inte är Sveriges bästa förhållande så är det i vilket fall som helst Bandhagens bästa, och imorgon ska vi gör något som är väldigt vardagligt för oss men inte för så många andra sambos. Vi ska gå ut och dricka, dansa och bli odrägliga. Party paret, the gruesome twoesome, partners in crime. När jag säger till Olle att han är min bästa vän är det nog inte så mycket att jubla över, han är min enda vän, men ingen kan vara än bättre vän för mig än Olle.

Dagens låt:
Darren Hayman-"You Choose Me"

Inga kommentarer: