onsdag 19 november 2008

when we meet I hear a symphony

Vi har ett fint samboförhålande de få dagar då lever enligt sambotermen. Nu kommer vi att ses först på lördag igen men det är vad man får betala för två riktigt schyssta dagar.
Måndag:
Vin och öl sedan "Pineapple express". Jag tror att filmen var bra men mitt minne sviker mig.
Höjdpunkten var när jag vände mig mot Olle och sa "Bone Thugs & Harmony" samtigt som han vände sig mot mig och sa "Crossroads". Synkat. Annars var det en riktig hit att vara salongsberusad på bio
Tisdag:
Regn och bakdag. Jag klädde på mig först vid 17 tiden och då hade regnet slutat. Middag på pålitliga Jimmys och drinkar på Pet Sounds. Jag har en ny vän som heter Moscow Disco, jävlar vad god den var.
Allt detta blandat med musik, gissa 90-tals introt och skratt i goda vänners lag.

Dagens låt:
Darren Hayman-"Out of My League"

Inga kommentarer: