fredag 28 november 2008

Punkt shop

  • Fredagkväll är lika med På spåret och vin. Äntligen har jag en anledning till att inte titta på Idol som jag följt lite väl engagerat. Idag är vi vuxna imorgon är vi 17 igen. Skivmässa och ett haveri är inplanerat.
  • Jag sprider evangeliet enligt popquiz, idag till Emma som blev så pass nyfiken att hon frågade hur många man får vara i ett lag. Hon skulle inte ha en chans mot mig. Vi är lika på den fronten att vi båda gillar Hot Shots men hon var och såg REM och jag ser fram emot spelningen med Sisters of Mercy.
  • Mina paljett Ox är precis så fina som man kan tänka sig och nu när jag har ett så fint förkläde känns det som om jag kan uträtta stordåd på köksfronten.
  • Julgardiner, stjärnor och ljusstakar är uppe.
  • Blekning av hår är i fullgång.
  • En skamlig bekännelse, men är inte Thompson Twins-"Hold Me Now" ett fantastiskt litet pop stycke, eller är det bara jag?

Dagens låt:
Thompson Twins-"Hold Me Now"

1 kommentar:

Anonym sa...

ja, det var fan på tiden. (på spåret alltså).