tisdag 25 november 2008

I dont remember growing older

Klippte mig idag och det blev en Phil Oakey igen. Det är väldigt kort på vänster sida men mina förhoppningar är att jag kommer se bra ut till jul. Det är inte så att det är fult nu bara lite kort. Jag ska bleka håret igen, det är som ett jävla beroende. Jag är för feg för att färga håret i någon färg som ligger långt bort från mitt gulblonda hår. Det är inte som när jag var yngre och färgade håret med karamellfärg. Då var jag en tönt utan något att förlora. Jag saknar det.

7 kommentarer:

Anonym sa...

http://se.youtube.com/watch?v=O-gmlHdyBuw

Anonym sa...

men du som är blond - hela världen ligger ju under dina fötter. åtminstone hela världens hårfärger. så länge du aktar dig för rött kan du tona utan att, som jag, först behöva bleka sönder håret. I envy you.

Anonym sa...

(för rött tvättar man inte bort, det sitter kvar så länge det behagar).

rocky sa...

Jag har haft rött hår två gånger och det har försvunnit efter ett tag. Det mörkbruna som jag hade i högstadiet var svårare att få bort.

rocky sa...

Fredrik du är så snäll och omtänskasm som skickar länkar till mig

Anonym sa...

alltid!

och nu ska du faktiskt få en till. inte alls i klass med sorry you're not... eller anything can happen... men det nya albumet kan mycket väl bli jäkligt bra.

http://se.youtube.com/watch?v=kA7ty0Cfw8s

rocky sa...

Uppskattar tanken men jag är i princip bara såld på "sorry..."