måndag 10 november 2008

like a healing hand

Vårat lag är "skadedrabbat" och det är ännu osäkert om vi kommer att vara fulltaliga på torsdag. Det är ingen nyckelspelare vi snackar om här men det är en lagsport där alla behövs på ett sätt eller annat. Lisa ska nämligen åka till London på fredagen och jag antar att hon ska upp hyffsat tidigt. Hon kan ju inte svika laget sådär. Ponera att hon kommer dit, själva quiz delen brukar ju vara över vid 22 snåret och då kan hon gå. Jag måste hålla mig kvar på top 10, det finns ingen återvändo. Vi kan omöjligt gå tillbaka till 15 träsket.

Så för att bättra på mina kunskaper sitter jag på allmusic och försöker plugga in sådant som jag förmodligen inte kommer att få användning för, vem vill sitta och läsa på om amerikansk indie och tysk elektro egentligen. Jim Steinman, Christian Rock, vilka som gjort originalet och vilka som gjort covern samt diverse goth, sådant som intresserar mig

Dagens låt:
Sex Gang Children-"Sebastiane"

Inga kommentarer: