torsdag 20 november 2008

Mother Russia rain down

Statcounter är bra grejer, men det bästa där just nu är bannern uppe i hörnet som proklamerar "Find Your Russian beauty today". Well I thing i might...

Men nu har jag bränt pengar på ännu ett par paljettskor. Magenta färgade Converse Ox (låga för noviser). 44 pund är en väldigt nätt summa för ett par skor som kostar 1000 spänn på nya Pub som jag har kommit på att jag hatar. Mr Sparkle och ett förkläde med körsbär på. Tanken är att jag ska ha det när jag slänger ihop några läckra bakverk, men något säger mig att det kommer smyga sig in i min vardagsgarderob.
Vilket som, man kan aldrig få för många converse skor och körsbär.

Dagens låt:
Siouxsie & the Banshees-"Dazzle"

2 kommentarer:

Anonym sa...

men. jag vill också köpa förkläden och paljettskor. har ni några platser lediga på lindex? börjar tröttna på att shoppa tomatkross.

rocky sa...

sorry, tom jag blir tvungen att gå ner i timmar.