tisdag 20 maj 2008

when I asked her for water she brought me gasoline.

På senare tid har min blogg vuxit, jag har blivit länkad av folk jag inte känner vilket jag uppskattar. Jag tycker ju förstås att jag har en fantastisk liten blogg men jag har svårt att se hur den kan intressera 30 unika besökare per dag (tro mig det är stort, när jag började hade jag typ 5), eller som i lördags då jag hade 29 återkommande. Jag behandlar inga aktuella ämnen, jag kan inte skriva (eller stava heller för den delen), jag skriver väldigt internt, jag har inget socialt umgänge och jag har inget intressant jobb eller några snaskiga detaljer att dela med mig av. Alternativet till att mina 29 "läsare" gillar min lilla blogg är att dom som jag läser vissa bloggar för att håna skribenten och boosta sitt egenvärde eller för att dom hatar mig och tycker om att sätta sitt blodtryck i farozonen.
Jag dömmer alla efter hur jag själv tänker och agerar.
(ibland känner jag som Alex Schulman, att den här bloggen har blivit ett "monster" men så har jag ju en gnutta social fobi eller ångest om man ska tro broschyren som jag tog från apoteket)

Med detta sagt. Tack

Idag är det min namnsdag och jag lyckades tigga till mig en Howlin Wolf skiva av Olle. Ikväll blir det shlager kval och jag hejar på Bosnien tror jag.
Jag är så mångfacetterad, schlager och blues i samma inlägg.

Dagens låt:
Howlin' Wolf-"Spoonfull"

5 kommentarer:

Alla smutsiga detaljer sa...

Blondinbella får passa sig!

Sånger från nedre botten sa...

Du skriver bra om musik och föga förvånande gillar jag folk som skriver bra om musik. En liten detalj som gör att bra kan bli bättre skrivihopnu! Tänk inte engelskt/amerikanskt. Svenskan är unik på det viset att det är ok att sätta ihop en massa ord till ett enda.

Hoppas att schlagerkvalet inte blev kvalfyllt.

One Love!

Sånger från nedre botten sa...

Jag glömde:

I asked for water
And they gave me rose' wine

Ha're!

rocky sa...

Alla smutsiga detaljer:

snart kommer jga också tjäna miljoner!

Sånger:
Bosnien gick vidare så jag är nöjd.

Alla smutsiga detaljer sa...

Jag länkade ju så jag är ingen tvivlare.