onsdag 21 maj 2008

James Orr street

Jag hade faktisk tänkt att skriva en liten taskig blogg om min systers musiksmak, som att hon gav mig sin "Violator" skiva och "the Bends" när vi var yngre och hon bara ville ha tillbaka "the Bends". Men det får vara för just nu är jag väldigt överseende med det. Anledning? På hallmattan, mitt bland all tråkig reklam, räkningar och Olles lönespec låg det ett litet silverkuvert som jag såväl känner igen som min systers signum. Hon har skickat mig några Hello Kitty grejer som man får i en automat på ICA i Simrishamn. Jag ska leta upp ett kuvert, lägga i några tior och femmor och skicka ner det till henne och invänta nästa leverans. Det var fint av henne att skicka upp det som en överraskning, jag älskar överraskningar och presenter.

Nu ska jag städa toaletten.

Dagens låt:
Strawberry Switchblade-"James Orr Street"

Inga kommentarer: