fredag 16 maj 2008

punktmarkering


Vad hände idag och vad tänkte jag egentligen i punktform.

*Dagens "kändis" var Linda Rosingm hon köpte strumpbyxor på kort. Och precis som när Ebba von Sydow kom förbi (första gången) sprang jag in och kopierad kontoslippen. Det händer väldigt lite i mitt liv.

*Trodde att jag var en katt fattigare, men det visade sig att Olle hade råkat stänga in Elaine i garderoben där hon spenderat över en timme. Skickade ett mycket kärleksfullt SMS till Olle där jag kallade honom för en jävla idiot.

*Fick höra att tunnelfesten som jag hamnade i för över en månad sedan inte var så speciell som jag trodde. Dom gör tydligen "alltid" så nu för tiden. Det varma minnet av att ha varit del av något fint är nu besudlat.

*Hört om när Elisabeths 11-åriga son sökt på "kvinnlig underdel", hans exakta formulering, på nätet och några andra ord på K.

*Lämnat tillbaka min "slampiga" klänning, jag är visst inte så slampig trots att jag egentligen var dösnygg i den.

*Stuckit hål på en enorm, vattenfylld blåsa på foten.

2 kommentarer:

Sånger från nedre botten sa...

Clive, nu vet jag inte om du längtar efter att få sparken, men det du berättar om och visar upp skulle jag nog bedöma som skälig grund för avsked. Så ett tips; erase & rewind.

Ha en skön dag!

rocky sa...

äh det är ingen fara, tanterna på mitt jobb behärskar inte internet. Dessutom har jag gjort värre saker och dom älskar mig ändå.