onsdag 7 maj 2008

log in psychosis

Jag är en mycket stressad männsika, jag skriver jämt fel för att jag har så bråttom. När man ska lämna en kommentar på Blogger och skirver i sin email finns inte min riktiga med att välja på. Bara en massa konstiga tolkningar, 2 istället för @, hitmail-com, och rättelsen på det hotmail-com. Jag visade det nyss för Olle och just då kom jag på hur komiskt det var. Jag skrattade så jag grät och fick buksmärtor.

Var på apoteket idag och tog en broschyr om ångest. efter första sidan som beskrev ångets kortfattat blev jag tvungen att lägga den i från mig. Det träffade för bra. Olle läste vidare. Man ska söka hjälp om ångesten hindrar en från att göra saker som man egentligen vill (som de gånger då vi har tänkt gå till en bar och bara gått vidare) och om det har pågått under en längre tid (är 23 år tillräckligt länge?). Men min slutsats var att jag inte var sjuk, jag är bara sådana här det är min personlighet. Och för Olles del skyller vi på hans mamma, så freudianskt...

Dagens låt.
the Cramps-"Can't Find My Mind"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har verkligen ingen aning om vem du är och hur jag ens hittade din sida. Men, jag säger bara som så att jag älskar o läsa dina bloggar av någon anledning! Har velat säga det så länge men glömmer alltid bort det. Keep it up girl! :)

rocky sa...

tackar, spread the word.