lördag 24 maj 2008

liars reward

Det har bokats in en "efter jobbet öl" på mitt jobb, som tur är har jag andra planer. Jag såg lappen på whiteboarden och började reflexmässigt att fundera ut en bra lögn när jag såg datumet. 12 juni samtidigt som nästa popquiz. det var min belöning för allt hårt jobb jag lagt ner på mina "slippa umgås med kollegerna när jag inte får betalt" lögner. Ett sanningsenligt "nej jag kan inte, jag har andra planer".
Jag skulle gärna ta en öl med mina kolleger om mina kolleger inte gillade Paul Potts (inte ledaren för Röda Khmererna hand en andra), program som "Spårlöst försvunnen", och inte såg fram emot Sex and the City" filmen.

(Olle kollar på "Waynes World" och dricker vin som , vad jag tror, tröst för att han blir tvungen att se på Eurovision ikväll)

Dagens låt:
Richard Hell & the Voidoids-"Liars Beware"

Inga kommentarer: