lördag 3 maj 2008

Bob Log, I love you man!

Sorry Johns Candy, det blev en klassiker, och vilken klassiker det blev.
Om jag inte varit och kissat hade jag nog suttit i Bob Logs knä ikväll. Det är vad jag ångrar just nu. Men det är nog lika bra annars hade jag ångrat att jag satt i hans knä när jag vaknar i morgon.
Jag kände på mig att det skulle bli en bra kväll när jag såg Isak från Pascal. En riktig kvalitets stämpel. Jag vet inte om jag skrämde bort honojm med mitt skrikande när han stod bredvid mig men jag hoppas inte. Jo det var en bra kväll och jag visste när toppen var nådd och det var dags att gå hem. Jag älskar Bob Log III! Om jag ändå suttit i hans knä.
Jag fick mitt danse ego stärkt av ett suspekt par som ville att jag skulle dansa med dem.
Jag äger!
(och jag är rätt så berusad)

2 kommentarer:

Anonym sa...

föt att vara rätt berusad skriver du väldigt rent och sansat.
nån gång ska man väl lyckas med det också.

rocky sa...

du skulle bara veta hur lång tid det tog för mig att skriva det inlägget.