lördag 4 augusti 2007

skit på dig!

Uppriktigt sagt: Hästpojken är väldigt ordinärt "run of the mill" rock/pop.
lika dåligt som these dancing days, alltså inte värt ringande öron.
Att folk tar på mig med sina händer och kastar sitt motbjudande hår på mig gör inte direkt saken bättre.
Jag gav upp och satte mig på en bänk ett tag, men tom det var obehagligt så jag gick på toaletten bara för att sedan möta en grinig Olle.
Jag pallar inte, låt mig vara och ha förståelse för att alla inte är som dig.
Jag ger upp och nu ska jag fixa mig så att jag kan sova.
Pascal är ett exempel på hur man kan gör rock/pop nu för tiden utan att vara ordinära, dessutom så ser inte Isak ut som en korsning av Olles Tomas och Kurt Cobain.
Over and out.

Dagens låt:
Cabaret Voltaire-"Slugging for Jesus"

Inga kommentarer: