onsdag 22 augusti 2007

make it a dead one

"På smällen" var förvånansvärt bra och nästan hela gamla gänget från "Nollor och Nördar" var samlade igen. Bill var nästan oigenkänlig.
Jag skrattade faktiskt flera gånger, det var länge sedan jag skrattade åt en komedi.
Höll nästan på att spruta läsk r näsan när dom nämde Mary Tyler More.
Det har blivit mycket bio i år och mer lär det bli; "Sicko", "Control" och nu har jag glömt de andra jag vill se...

Och idag så jag döden.
Döden har trenchcoat och vitt hår i en fluffic knut. Döden drar en rullator och har en siberian huskey som följeslagare. Döden rör sig inte.
Döden var en tant vid Karlaplans t-bane station när jag skulle åka hem, hon gav mig starka oros känslor. Nu när jag nått botten och brjade nästan gråta av Pokemón i lördags morse.
Livet är hårt, Pokemón och Clive är mjukt.

Dagens låt:
Birthday Party-"A Dead Song"

Inga kommentarer: