fredag 3 augusti 2007

Everybody loves Olle

Jag känner egentligen inte för att göra något idag/ikväll. Men Olle vill se Hästpojken och jag ställer upp även fast jag fick gå mol allena till Darren Hayman i våras. Jag borde låta Olle gå själv så att han kan skaffa sig lite stake. Men han skulle säkert kunna få med sig någon från sitt jobb, det är bara till att koppla på charmen. Han skulle dessutom säkert se någon som han känner där. Men om jag stannar hemma så kommer han att bli så ynklig och patetisk och inte våga gå.
Äh jag antar att detta är vad förhållanden handlar om, ställa upp för varandra även fast det bara är jag som någonsin sköter den delen.
Jag är bitter, jag hatar Hästpojken. BCQ var heller aldrig riktigt något för mig, jag var en sådan popposer när det begav sig, en misslyckad sådan dessutom. Ikväll får jag inte heller supa mig fördärvad och häckla dom på scenen som jag försökte med Babyshambles i somras, för jag har jobb i morgon.
Kvällen föräras av min t-shirt "All rock'n'Roll is homosexuall", som ligger i tiden nu när det är pride och allt vad nu heter.

Skit, jag älskar Olle för mycket för mitt eget bästa. Jag hatar Hästpojken så jag ska vara grinig hela kvällen det är min plan.
Dagens låt: Pascal-"Dö inte nu"

2 kommentarer:

Culkin sa...

Skit i att älska mig eller skit i att försöka vara mig tillags. (säger man ens så?)
Jag ÄR patetisk, det behövs ingen ensamhet för att göra mig patetisk.

rocky sa...

Du behöver nog egentligen göra saker själv, som jag blir tvungen till att göra ibland. Det skulle nog vara bra för dig.