onsdag 8 augusti 2007

consider yourselfs war!

Det är en sak att ha kläder kvar i torktumlaren och torkskåpet, det kan jag ta. Men när klockan är 2 minuter i sju (när min tvättid börjar) så ska tvättmaskinen vara tom!
Jag blev paff och stog och gömde mig i mangelrummet tills klockan blev 2 minuter över, och i tvättstugan står det en jävla tjej och viker sin tvätt helt jävla oberörd.
Hon har haft 3 timmar på sig och är inte klar, tvättstugan är min nu jag har ju fan bokat den!
Hon behöver inte mer än 3 timmar. Jag hatar henne!
Nu är det krig och om hon inte har gjort rent luddfilret då kommer jag att explodera. Inombords för jag vågar ju inte gnälla över sådana småsaker, då kanske jag får skit för att jag spelar hög musik. Visserligen aldrig efter kl 21.
"They got nothing on me!"
Yepp såhär glaouröst är mitt liv, tvättstuge konflikter.
Jag har inget liv.

Dagens låt:
Xray Spex-"Germfree Adolescents"


Edit:
hon var kvar till 19.40 med kläder i torkskåpet, jag hatar henne.

Inga kommentarer: