torsdag 16 augusti 2007

I'd swap my heart for something else

Det är fantastiskt hur skitigt det kan bli i ett rör där det bara rinner lite vatten och tandkräm.
Jag kikade bara in i röret och torkade med lite papper, det fastnade något slags brungult slem på papperet. Kände inte riktigt som om jag hade tid att ta itu med det hela, jag rätade bara till röret så det inte läcker som det gjort lite grann.
Att städa badrummet är så tillfredställande, även om det inte är så smutsigt från början så blir det en så stor skillnad efteråt. Det bara blänker.
Om ändå livet ordnade upp sig lika enkelt, jag vill att det ska blänka.
Alltså jag vill ha en massa nya fina kläder, höst, en onyttig alkohol konsumtion och schyssta fester.
Men allt jag har nu är ett jävla skitjobb som bryter ner mig inifrån och ut, men jag är iaf nyklippt.En schysst bob, och imorgon ska jtag bli full enkom för att vara bakfull på jobbet på lördag. Jag är 22 år jag ska vara bakis på en lördag!
(jag kommer vara så ynklig och må så dåligt men det är en protest, mitt uppror, som jag står fast vid)

Dagens låt:
Manic Street Preachers-"Sorrow 16"

Inga kommentarer: