söndag 26 augusti 2007

She started dreading it.


Det här är min söndag.
Pasta med kyckling, bacon, chillitomat kross och oregano. Mycket gott.
Ett litet collage jag slängde ihop, Mick hade fan helt rätt agenda.
En t-shirt jag målat Pink Grease på, på frihand. Snygg och proffsig, ser nästanlika bra ut som den man kan beställa från deras shop. Jag borde beställa en sådan.
Jag borde också köpa svart lera för att förverkliga mina visioner.
Jag är så uttråkad och rastlös nu vilket tar sig olika konsekvenser. Antingen i form av kreativitet eller i att städa sådant som inte syns. Som gallret i ugnen, det var tydligen silverfärgat och inte svart. Fan ta Jörgen och Anna som verkar vältra sig i sin egen smuts.
Om jag ändå skulle få en släng av att villja träna också, det vore bra för mig.

Jag har likadan frisyr som He-Man,
jag saknar min långa hästlugg.

Dagens låt:
Mr Santa Cruz & the Black Dandys-"Honesty"

Inga kommentarer: