tisdag 7 augusti 2007

F-A-laming hot.

Olidlig värme som det var i dag botas bäsyt inne på Willys mejeri avdelning där utandnigsluften blir till ånga.

När temeraturen blir dräglig (runt19-19.30) går man på promenad till Globen och stannar där för att se på alla bonniga männsikor som ska se NiN. Jäklar vad man kan se bonnig trots att man befinner sig precis utanför tullarna. Om man inte hade känt sig smått i underläge på grund av att man bar shorts hade man häcklat dem ännu högre.
Men de snubbar som säljer biljetterna utanför är riktigt dåliga människor, jag kan inte beskriva det men dem var verkligen DÅLIGA människor. Jag blev så sur.
Sedan blev jag ledsen för jag trodde spärrvakten led av enorm ensamhet som jag.
Fast på det stora hela har jag haft det OK idag.

Dagens låt:
the Bobbyteens-"Hot, Sweet 'N' Sticky"

Inga kommentarer: