lördag 3 januari 2009

Do you feel lucky, punk?

Summering av mitt nyårsfirande:
Vid tolvslaget proklamerade jag och Olle vårat "nyårslöfte": "Dames Booze, Chains and Boots"
Jag suger på Guitar Hero: Rock band
Min baksmälla bestod av att jag hade Tokio Hotel "Monsoon" på hjärnan hela dagen.
Jag hade nästan föredragit huvudvärk och sprutvomering före det.

Det var en lyckad kväll trots mina musikaliska brister.

De närmsta dagarna är det jag som är chef på jobbet och jag vet inte om jag gillar det. Min arbetsmoral är det väl lite si sådär med. Tex så brukar jag försöka gå på toaletten när jag inte har rast, jag gillar känslan av att få betalt för att kissa. Men jag gillar att vara hård. Dirty Harry är min förebild på jobbet. "Go ahead, make my day" Om det nu är vad Clintan säger. För att vara helt ärligt har jag inte sett mer av Dirty Harry än reklam trailers. Men jag tycker att jag har fångat essensen.

Dagens låt:
the Cramps-"I'm Customized"

3 kommentarer:

Culkin sa...

Jag tror det ska vara ett litet "Punk" i den där meningen, men jag har ju sett minst lika lite som du.

Anonym sa...

vilken vidrig baksmälla! och då har jag inte hört låten. jag bedömer enbart efter hur bandet ser ut.

Anonym sa...

Fin blogg :D!!
Vad tycker du om mina photoshop bilder? Lämna gärna en kommentar om du skulle gilla de.
Haft en skön kväll?