söndag 4 januari 2009

Lean on me

Det är krig i Gaza men som egocentrisk blondin i ett I-land har jag andra saker att tänka på. Det är inte fint men det är sant.
Tex:
Ska jag ställa min Billy Idol skiva under B eller I?
Onyx och Biohazard gör låten "Slam" tillsammans, bra att veta inför kommande quiz.
Min stundande Londonresa och vem som ska passa katterna.
När ska jag få ner "Empire State Human"?
När kan jag börja använda min skinnjacka igen?
Ska jag klippa håret kort?
Ska jag köpa rosa handukar?

Efter julmiddagen som jag höll i har jag tjänat in tillräckligt med "vuxen poäng" för ett halvår, minst. Lägg till alla tankar som jag ägnat åt räntan på bolånet och amortering så har jag tjänat in 2 månader till med dames, booze, chains & boots.

Dagens låt:
Frankie Lymon & the Teenagers-"Paper Castles"

1 kommentar:

Culkin sa...

Biohazard! Så ja, visste väl att det fanns en hårdrockskoppling till det hela. Anthrax borde jag ha fått ett halvt poäng för.