söndag 18 januari 2009

you are the generation that bought moore shoes




Idag köpte jag skorna som jag dreglat efter i allt för många smärtsamma månader. 1100 var lite magstarkt för någon som mig, men med 25 % rabatt var jag tvungen att slå till. Trots det blev det mitt dyraste sko köp sedan jag var "punkare" och köpte ett par kängor. Ett par kängor som jag fick råd med genom att vara svart städhjälp hos min farmor, ett par kängor som jag knappt använde.
Skor är min svaghet. Skor kan inte göra att du ser fet ut om man inte räknar med ett par för trånga stövlar där benfettet väller över, något som jag inte behöver oroa mig då jag inte gillar stövlar.

Dagens låt:
the Frantics-"Werewolf"

3 kommentarer:

Anonym sa...

de var fab.
ja, skor är jättebra shopping när man känner sig som en till bristningsgränsen stoppad korv. jeans är sämsta shoppingen.

rocky sa...

därför har jag ett överflöd av kjolar och klänningar men endast två par byxor.

Anonym sa...

tyyyngaste