måndag 12 januari 2009

U got it

Jag har en biljett till Glasvegas och jag om någon är värd det. Efter flera biljettdebacle och missade konserter var det verkligen min tur. Jag kan skatta mig bland de få som faktiskt fick tag på en biljett och inte behöver köpa från biljett.nu när dom går loss på 2.500:-. Ett riktigt jävla rån.


Nöjd och belåten köpte jag 3 skivor på Sound Pollution som överlag är en mycket roligare skivaffär än Pet Sounds.

Dagens låt:
Glasvegas-"Legs n Show"


(jag svär, do woop är det nya svarta!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

lyx! jag vill också. jag kan väl få den som födelsedagspresent;)

hatar förövrigt legs n show. den påminner på tok för mycket om ett riktigt hatband för min del. eller sångare/gitarrist i det bandet i alla fall.

hade det inte varit för att jag inte vill stödja bajshandeln med biljetter hade jag nog pröjsat en hel del.

rocky sa...

åh nej, det kan du glömma!

Jag älskar Legs 'n' Show för det styrker min tes om att do woop kommer att bli stort i år.

Jag har redan gjort det en gång, pröjsade 1000 spänn för DM på globen, men i efterhand kändes det värt det.