måndag 5 januari 2009

Who needs guitars anyway?

Idag har det gått 7 år, 7 jävligt lätta år. Men det är så otroligt tråkigt att skriva om. Jag hade tom glömt bort att det var idag.
Så...

Gitarren är här!!!!
Snart i alla fall. Avin har kommit men det var tydligen problem med budbilarna så jag räknar med att ha den senast på onsdag, eller torsdag.
Då jävlar ska det bli åka av. Även om jag var pinsamt dålig på Guitar Hero (skyller på alkoholen) tror jag att jag ska kunna sätta några ackord.

Nu måste jag köpa ett gitarrställ, en snygg strap, plektrum, schyssta stickers och en stiff upper lip.

Dagens låt:
the Human League-"Empire State Human"

3 kommentarer:

Alla smutsiga detaljer sa...

Men, hur länge sedan var det du beställde den där guran egentligen? Tycker du borde haft den för evigheter sedan. Ska bli spännande att höra vad grannen tycker om den :-)

Anonym sa...

av mina tre småbröder är en skitbra på guitar hero, och en annan skitbra på gitarr. jag tror att du kommer vara bra på gitarr. jag tycker nämligen att allting i mitt liv är generaliserbart på resten av verkligheten.

rocky sa...

smusten:
Beställde i november men den var slut i lager då.

sofia:
Då kan din bror få komma och stämma min gitarr för jag fattar noll just nu..