tisdag 18 mars 2008

stupid is what stupid does.

Det är mycket nu, åldersnoja och nu ska jag vara dum också. Jag tar väl i lite nu, men Olle antydde att jag inte skulle gilla "Paranoid Park för att det inte händer något i den". Han fick det att låta som om jag bara gillar filmer med explosioner och karaté sparkar. Det är sant att jag älskar "Independence Day" och säger replikerna innan dem kommer men det beror till stor del på att det var min film jag såg på när jag var hemma från skolan med sjukdom. Jag är bara inte så fruktansvärt förtjust i film. Jag har inte tålamodet att sätta mig ner och koncentrera mig på en sak i 2 timmar, när jag väl gör det vill jag att det ska vara värt det. Jag är en känslomänniska, Olle tänker efter jag känner efter. Jag är inte dum, jag läser böcker på engelska från 1400-talet (the Castle Otranto) och Olle klara inte ens av at läsa Dracula. Måste jag påminna om vem som spöar vem i TP? Jag vet att det inte var meningen att antyda att jag är dum, men välj dina ord för jag är ond och listig. Anything you say can and will be used against you. Det här är inget sunt förhållande men det funkar förvånansvärt bra, under 6 år har vi haft ett enda ordentligt bråk mycket tack vare att vi bråkar lite varje dag.
Hursomhelst. ikväll ska jag vara mitt dumma jag och kolla på män som jagar demoner och bränner saltade skelett. Det är "Supernatural" och som en slags ursäkt till Olle har jag bakat bröd.

Men lite korkad är jag ändå, det är väl blondin grejen och just därför kan jag komma undan med:
Dagens låt:
Warrant-"Cherry Pie"

Inga kommentarer: