onsdag 19 mars 2008

Goody two shoes

Jag kan nog inte få mina skor förrns på påskafton. Mitt paket ligger på Bandhagens spel och tobak som har öppet mellan 10-19, och jag jobbade 10-19 idag och 8.30-19 i morgon. Jag antar att dom har stängt på långfredagen. Jag vill ha dom nu.

Hursomhelst. Jag hade planer på en "easterbash" gå ut, bli snorfull och dansa så fult som bara jag kan. Men planerna verkar ändrade. En liten fågel viskade i mitt öra att vi var bjudna på "fest" i Högdalen. Då blir det ingen dans men det är väldigt nära. Nära vinner väl antar jag. Lite synd egentligen för då kan jag inte snoffsa till mig. Men det brukar bli kul ändå, sällskapet funkar lika bra som mina skor. Jag vill ha mina skor.

(läste att Teenagers i sina bästa stunder låter som tidiga manics, man kan ju inte bli annat än nyfiken)

Dagens låt:
A Flock of Seagulls-"Transfer Affection"

Inga kommentarer: