onsdag 5 mars 2008

Coup de grâce

Titlen var kanske överdriven.
Hursomhelst. Härmodagen hade Olle "kuppat" mot mig. Ingen naken kupp eller bröst kupp eller annan kvällstidinings löpsedels kupp. Det var något riktigt fräckt. Det var en "Håkan kupp". Han hade lagt över Håkan Hellström-"För en lång lång tid" i min itunes. Jag kände mig smått förnärmad, han får väl ändå ta att acceptera att jag inte gillar det. Det är slut mellan mig och Håkan och det har varit så i en herrans massa år. Jag har gått vidare och jag är ganska säker på att han också gjort det. Jag har mognat sedan jag var 17-18 och om Olle inte gjort det så får han hantera det själv. Dra inte med mig i skiten.
Men jag måste nog medge att det var en rätt så schysst "burn" och jag måste komma på ett sätt att hämnas. Vänta du bara Olle, om jag vore dig skulle jag vara orolig, mycket orolig.

Dagens låt:
Shy Child-"Sunshine"

1 kommentar:

Anonym sa...

det var ju en bra idé faktiskt. jag borde utsätta min kära pojkvän för något liknande.