söndag 9 december 2007

team Clive

Att skrubba spis och disbänk blev genast så mycket svårare när man har 2 katter som ska vara med överallt. Rengöringsmedel är nog inte så bra för Strage och Elaine.
Hade planer på att damsuga också men det överlåter jag till Olle, Köket det är min grej. Polera allt få bort en massa äckligt fett. Det är så tillfredsställande att se allt blänka.

Äntligen har jag kontaktat Tele2 angående mitt uppfuckade abonemang. Jag blev tvungen att ljuga lite."Hur länge har du haft problem?"
Att säga sedan jag köpte den vilket var i oktober skulle få mig idiotförklarad. Men att inte kunna skicka SMS påverkar mig inte så mycket eftersom jag inte har någon att skicka det till. Men nu när jag håller på och "networkar" är det nog bra att ha en fullt fungerande mobil. Med "networkar" menar jag typ skaffa vänner, eller ett riktigt uppbåd att gå ut och göra stan osäker med. Ett gäng, kanske med matchande jackor och ett coolt namn. En av mina många drömmar.

Dagens låt:
the Damned-"Fan Club

Inga kommentarer: