söndag 9 december 2007

bakfylle ångest 2-3 månader senare

Fan !
Jag är på bild på Johns Candys myspace sida. Det är en liten bild men jag är typ synligast pga av mina många rosetter i svart mot mitt blonda går. Nej, jätteångest. Jag var något så otroligt jävla packad den kvällen. Det var nästan olagligt. Jag var längst fram och röjde runt som bara helvete, jag som aldrig hört dem förr. Jag smiskade en bandmedlem på baken, jag sjöng med utan att kunna låtarna. Den kvällen hade kunnat vara med i en anti alkohol kampanj. Jag visste inte att det var möjligt att få bakfylle ångest flera månader efteråt.
Nu känns det inte som om jag kan visa mig ute pga av mina nojjor. Men den bilden har nog varit uppe ett bra tag nu, och det är inte så att Johns Candy är så populära.

Fast visst fan var det en rolig kväll....

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var en rolig kväll. Tack för visat stöd på dansgolvet!!!
/John's Candy