torsdag 6 december 2007

note to self

Skönt med lite uppmärksamhet innan sängdags.
Ett mycket trevlig och underhållande meddelande från amfetaminpsykos på whoa. Ett meddelande med substans, men det bästa av allt. Jag blev tilltalad som Clive. Mitt egenskapade smeknamn håller kanske på att ta fart.

Kvällen i övrigt har spenderats med Elaine, vi har kollat på VH1 alternative music mix och svt 24 nöjesnytt. Det ska tydligen göras en Kenny Starfighter film. Jag vet inte hur jag ska ställa mig till det som ett inbitet fan. Jag och Anna var typ de enda som kollade på det när det begav sig. Dagen efter i skolan brukade vi föra en diskution. Det levde kvar länge, och han som spelade burken gick i min gymnasieskola.
Ah good times.

8 dagar kvar till kanske ett rejält shindig. (fest tror jag det menas)

Inga kommentarer: